وبلاگicon
Samsung N7000 Galaxy Note
الان زمان چنده؟ : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 10:26 قبل از ظهر
نام کاربری : رمز مرموزت؟ : یا عضویت | هه هه ! رمز عبورتو فراموش کردی؟





كاربر روبرو مدال " بهترين دعوت كننده " رو دريافت كرده اند * chingo *
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 60
کدوم کاربر گل نوشته؟ پیام
dorsa آفلاین


چند تا ارسال داره؟ : 1062
عضو شده: 13 /10 /1391
کجا زندگی میکنی کلک؟: شیراز
سن: 15
تشکرها : 140
تشکر شده : 298
Samsung N7000 Galaxy Note

باید بگوییم گوشی سامسونگ Galaxy Note به مراتب نمونه بزرگ شده گوشی Galaxy S II می باشد. گوشی Galaxy Note با صفحه 5.3 اینچی در میان گوشی های هم تراز از صفحه نمایش بزرگی بهره می برد که کارآیی گوشی را بهتر نموده است. بهتر است بگوییم Galaxy Note می تواند کار یک تبلت کوچک را برای کاربر انجام دهد.

زمانی که به شکل ظاهری گوشی Galaxy Note نگاه می کنیم می بینیم از بدنه نسبتاً خلوتی بهره می برد. در سمت چپ شاسی تنها کلید پاور قرار گرفته است. و در سمت راست شاسی گوشی کلیدهای تنظیم صدا به صورت به هم پیوسته قرار دارند. این دو کلید تنها کلیدهای موجود در طرفین گوشی می باشد. در زیر شاسی محل پورت اتصال شارژر و شیار قلم مخصوص گوشی قرار دارد و در بالای بدنه جک 3.5 میلی متری هدفون جای گرفته است. در پشت بدنه گوشی در قسمت بالا و وسط گوشی دوربین 8 مگاپیکسلی قرار دارد و فلاش LED آن در کنار دوربین طراحی شده است و در پایین و سمت چپ اسپیکر گوشی جای گرفته و بالاتر از اسپیکر لوگوی Samsung به صورت نقره ای طراحی شده است. در جلوی گوشی در قسمت بالا سمت راست دوربین دوم گوشی و در کنار آن سنسور تشخیص نور محیط قرار گرفته است. در قسمت پایین صفحه نمایش یک کلید برجسته قرار گرفته است و دو کلید لمسی در کناره های آن جای گرفته اند.

طراحی درب پشتی گوشی به صورت شیارهای ریز و مربعی شکل می باشد که قرار گرفتن گوشی در دست را آسان می نماید. با این طراحی دیگر گوشی از دست سر نمی خورد و اثر انگشت بر روی آن باقی نمی ماند.


گوشی Galaxy Note از صفحه نمایش 5.3 اینچی با رزولوشن 1280x800 پیکسل بهره می برد. این صفحه نمایش بزرگ ترین صفحه نمایش در میان گوشی های تلفن همراه می باشد که از کیفیت مناسبی برخوردار است. تراکم پیکسل های گوشی موبایل نسبت به گوشی Iphone 4 کمتر می باشد. صفحه نمایش گوشی Galaxy Note از نور زمینه LED و فن آوری Super AMOLED بهره می برد. این صفحه نمایش کیفیت تصویر در زاویه و زیر نور آفتاب را به خوبی نمایش می دهد. بر روی صفحه نمایش 5.3 اینچی شیشه محافظ Gorilla Glass که قابلیت ضد ضربه و ضد خش را دارد.

قابلیت جالب و منحصر به فرد گوشی Galaxy Note این است که از یک قلم مخصوص به نام S Pen استفاده می نماید که علاوه بر استفاده از انگشت می توان از فلم مخصوص آن نیز استفاده نمود. یکی دیگه از قابلیت های قلم S Pen قابلیت نت برداری توسط تلفن همراه می باشد که از برنامه S Memo برای یادداشت با دست خط کاربر و یا نقاشی کردن بهره می برد. این ویژگی یکی از ویژگی های منحصر به فرد گوشی Galaxy Note می باشد که در موارد مختلف قابل استفاده است.

گوشی سامسونگ Galaxy Note از دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت خود بهره می برد که تصاویر را با رزولوشن 3264x2448 پیکسل ذخیره سازی می نماید. دوربین 8 مگاپیکسلی به همراه فوکوس اتومات یکی از بهترین نوع دوربین در میان گوشی های تلفن همراه می باشد. دوربین گوشی Samsung Galaxy Note قابلیت فیلمبرداری به صورت Full HD را تا 1080 پیکسل ایجاد می نماید. قابل ذکر است که گوشی سامسونگ Galaxy Note از دوربین دوم در جلوی خود برای مکالنات تصویری بهره می برد که از کیفیت VGA بهره می برد.

در مقایسه کیفیت فیلمبرداری گوشی Galaxy Note با iPhone 4S مشاهده شد که کیفیت فیلمبرداری گوشی iPhone 4S از Galaxy Note کمی بهتر می باشد. اما نباید کیفیت Galaxy Note را نادیده گرفت که خود یک خلاقیتی در میان گوشی های همتراز است.

در کنار دوربین 8 مگاپیکسلی یک فلاش LED طراحی شده است که عکس برداری و فیلم برداری در شب را آسان نموده است.

 


گوشی Samsung Galaxy Note دارای حافظه داخلی 16 گیگابایت می باشد که البته می توان این میزان حافظه را تا 32 گیگابایت از طریق کارت حافظه Micro SD بنا به نیاز کاربر ارتقا داد. میزان حافظه در نظر گرفته شده فضای مناسبی برای ذخیره اطلاعات و تصاویر و فیلم های کاربر می باشد.

 


گوشی سامسونگ Galaxy Note از سیستم عامل Android 2.3 که به Gingerbread معروف می باشد استفاده می کند. این ورژن سیستم عامل اندروید یکی از بهترین سیستم عامل های موجود می باشد زیرا از نظر تعداد نرم افزار بسیار بالا و از نظر دسترسی بسیار راحت می باشد. به طور کلی باید گفت هر استفاده ای که از گوشی همراه داشته باشید Android 2.3 برنامه ای برای آن کاربری دارد.




گوشی Galaxy Note از پردازنده 1.4 گیگاهرتزی 2 هسته ای ARM Cortex-A9 استفاده می نماید. این پردازنده از سری پردازنده های پر سرعت می باشد که توانایی عملکرد بالایی را به گوشی همراه می دهد. علاوه بر آن گوشی Samsung Galaxy Noye از کارت گرافیک Mali 400MP به همراه 1 گیگابایت حافظه RAM استفاده می نماید. با این سیستم و در کنار هم قرار گرفتن پردازنده Cortex-A9 و 1 گیگابایت حافظه RAM سرعت را بالاتر از گوشی های هم تراز خود می برد. اجرای فیلم با کیفیت HD در گوشی Galaxy Note به آسانی انجام می شود.

 


گوشی Galaxy Note از باتری لیتیومی 2500 میلی آمپر بهره می برد. گوشی Galaxy Note می تواند با فن آوری 2G تا 960 ساعت آماده باش و 26 ساعت و 10 دقیقه مکالمه و فن آوری 3G تا 820 ساعت آماده به کار و 13 ساعت و 30 دقیقه مکالمه را شارژدهی نماید.



[/justify]
امضای کاربر : دلتنگی بد نیست
یادگاری است از انها که دوستشان داریم
و
از ما دورند
سه شنبه 10 بهمن 1391 - 15:01
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 2 کاربر از dorsa به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: admin & zahra &
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

كاربر روبرو مدال " بهترين دعوت كننده " رو دريافت كرده اند * chingo *

تماس با ما | Samsung N7000 Galaxy Note | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS